29 July 2012

illuminati Olympic 2012

assalamualaikum wbt and salam sejahtera..

oh my..dont serang2 aku about this entry..wooooooooooooooo..LOL..
so what r u going to tell??..
oh yeah of course, everybody open their eyes, breathing, eating, stay up all night long, just to watch all these wild games..wooooooooooooo..
but have u seen the opening ceremony of this year Olympic..??*gilak kau cakap pasal olympic teruih bahasa tukor..nawok..hahaha..

ok la..aku guna ayat aku la kan~~
korang dah tengok opening ceremony tahun ni punye..??..no??no??no??what!..lol
kalau korang sanggup tunggu benda alah kat you tube tu buffer untuk 3 jam, dipersilakan tengok~~..lol
*aku pun tengok sejam je...wakakakaka..aku tak sempat tengok yang mr.bean tuh~~=.="

so, ape yang aku dapat??..yeah~~~gambaran2 duniawi..gambaran2 yahudi..yup..its true..u all just go and search for it..if u know what illumination was, then u know what i'm talking about..aku ade pernah buat satu entry pasal freemason things..about klip video Rihanna ft David Guetta..ingat lagi tak??*der ade orang baca ke??
eh ade2..aku ingat..muahahaha..

orait, aku bukan lah pakar dalam bab2 ni..tahu sikit2 boleh la nak sharing is caring..but tak salahkan aku nak share even sikit pun kan..ok..we take a look at the pic..

u see the triangle there??isn't it the same as below??

pyramid or triangle is one of the symbol for them..one eye..yup..symbol for dajal..lampu yg design lampu tu ade gaya tak??..

next..nampak tak corong2 tu..actually aku pun tak tahu corong tu maksudnya ape la kan..tapi ia nya ibarat keluar daripada tanah..what does it mean?? don't ask me please..i really don't know abt it..but apa yang aku cuba tunjukkan disini adalah jumlah corong tersebut..ade bape?? 7 rite??..nombor 7 adalah salah satu nombor dajal selain 6, 13 and so on la..bape2 la aku tak tahu sangat..

then kite pergi kepada penceritaan sebuah pokok yang terdapat dalam video nih..yang diagung2kan sangat ni.

nampak tak semua orang tengah duk tengok pokok tu..ape kejad la duk tengok pokok tu..macam tak pernah tengok pokok..ade la serba sedikit aku dapat info tentang pokok ni..kebenarannya wallahua'lam, aku cuma share ape yang aku dapat je..ok, sal pokok ni..pokok ni orang panggil pokok yahudi atau pokok gharqad..awat panggil camtu pulak??
haaaa sebabnya meh aku nak copy paste..hahahahah..


"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah orang-orang Islam akan memerangi Yahudi. Orang-orang Islam akan memerangi (membunuh) Yahudi dan mereka akan bersembunyi di sebalik batu-batu dan pokok. (Ketika itu) Batu dan pokok akan akan bersuara 'Wahai muslim! wahai hamba Allah! di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi". (no 7523 , riwayat Muslim)"
Hadis ini menceritakan tentang peristiwa akhir zaman iaitu waktu hampir kiamat. Pada waktu ini tentera Yahudi yang dipimpin oleh Dajjal akan berperang dengan orang Islam. Dalam peperangan ini, orang Islam akan dapat membunuh dan menewaskan orang Yahudi sehinggakan apabila mereka berselindung di sebalik mana-mana batu dan pokok untuk menyelamatkan diri, maka dengan izin Allah pokok dan batu akan memberitahu tentera Islam tentang Yahudi yang berlindung di sebaliknya. Akan tetapi satu pohon yang tetap berdiam diri dan akan bersekongkol dengan Yahudi iaitu pohon yang bernama Gharqad.
Pada ketika ini, orang-orang Yahudi sedang giat menanam pokok Gharqad secara berleluasa di Negara Haram Israel sebagai suatu persediaan menghadapi tentera Islam pada akhir zaman. Ini juga bermakna bahawa orang Yahudi sebenarnya memang tahu dan sedar tentang kebenaran Islam dan kebenaran hadis nabi saw. Keegoaan dan sikap bongkak mereka menyebabkan mereka tidak menerima ajaran Islam, sebaliknya terus berusaha memerangi umat Islam dari sepanjang masa.

aku copy paste je yg atas ni..heeeeeee..so berdasarkan penceritaan tersebut..moh la kite tengok ape yang jadi seterusnya~~

pokok tu terangkat~~..*of course machine yg angkatkan..hoho

dan orang2 tu pun keluar daripada pokok..kononnya pokok tu sbg tmpt persembunyian dyorg..guess nmpk cm sama tak cam penceritaan kat ats tu..??

ye..mereka keluar~~



dan keluar lagi..ramai pulak tu~~

what do u think..??..try to search about this tree..lots of thing about it before this..cuma bile time olympic ni je cam tergempak sikit..
and kite tengokla dengan manusia yang berpakaian hitam kat bawah ni..ape punye tarian ke ape tah yang dyorang buat ni~~
mengangkat tangan seolah berdoa dan disapukan ke muka..seolah2 mcm kite berdoa..tak gitu??

yang aku tak tahu ape kes..tapi seolah2 tangan tu memanggil2 dari ats..ape maksudnye ea??don't ask me..

ini pulak ring..ring olympic la..adoi..macam terdapat satu titian or laluan ke ring tu..pastu nmpk cam bakor2..ni je la salah satu ring berada di bawah..ring olympic yang lain semua ada dekat atas..ring2 tu akan bersatu menjadi ring olympic..persoalan aku, nape ring ni je yang ade kat bawah..??heh~~=.="

dan inilah pokok yang diamati oleh semua orang yang ade disitu~~

so video selama 3 jam ni, aku tengok sejam je sebab dah tak larat nak tunggu buffer..ape yang korang pikir..is it a coincidence??is it just something yang "oh biasala tu..kes illuminati ni..bikin gempak je kauuu"..lol
for me, it is a big thing..bagaimana mereka berkuasa..without us notice yang dyorang ni dah semakin membesar..maybe some of u said, memang patut la, buat kat negara orang putih~~..but daripada sini kite dah boleh nampak betapa besarnya dyorang ni..ape yang patut kite buat??..just stand still..??
fisabilillah~~..berjuanglah kita..berdoa, berusaha, bertawakal..think about it..even ape yang dishare kat sini banyak gambar, even tak banyak info but at least kite boleh pikir tentang bagaimana dunia sekarang..apa2 kesalahan harap maaf dan harap diperbetulkan~~..wallahua'lam..









1 comment:

  1. kalau pikir pasal dorg yg perjuangkan iluminati sume nie, mmg skit hati je~
    sama-sama lah kite berdoa~
    doa itu senjata umat islam~

    ReplyDelete

lots of love