Grammatically Typo Error

May Allah Bless Us

Assalamualaikum wbt and ola to you.mucas2~

ape la grammar minah ni.tak pernah belajar bi ke kat sekolah.
gile berterabur grammar.
bajet orang putih la tu.~
bajet bi dia hebat la tu.~
looser.~

ok enough.its enough.

LOL.
chill ler.
ok la i admit.i found lot of mistake in my grammar and typo esp.

aku tak pandai bi pun beb.orang kg la kate kan~muahahahaha
aku cakap ikut suka dan je.aku kisah apo~~..
hahahahahahahahha..
sebab bile cakap secara informal ni, maleh la nak kisah2 sangat.eheh.

tapi bile formal, kisah le.nak bentang Projek Akhir Tahun guna informal, nak kene bebel.nak kene sila la kan~~LOL

so, i'm really sorry about that.heeeeeeee.

typo.alah korang pun samakan~
kalau tak kerana keyboard tu ade butang "backspace", korang pun macam aku gak.so tak yah nak kata sangat la.hahahahahahaha.

typo ni jadi bile idea mencurah2 and taip cepat2.maka terjadilah typo tersebut.eheh.

so, i'm really sorry about that.heeeeeee. (ctrl+v yang atas).lol

maka itulah nye.maapkan den yo.peace.

LOL=.="

Comments

Popular Posts