14 March 2013

Sahabat Sejati

May Allah Bless Us

assalamualaikum wbt and haip..

first, listen to the song..


siapa sahabat sejati aku?.dan kenapa aku memilih dia sahabat sejati aku?

aku tak mengspesifik kan, siapa sahabat sejati aku.kerana aku berkawan dengan semua orang dan aku ingin mengenali sahabat aku yang pelbagai sikap dan sifatnya.

semestinya setiap orang mempunyai sahabat yang dia rapat, sahabat yang dia rasa dia sayang lebih..haaa
mesti ada.at least seorang.betul tak??

aku?
mesti la ada..
siapa?
adala.hee

sahabat sejati aku, mereka ni lah










ukhwah yang dijalinkan ini tiada penggantinya..
sesungguhnya aku menyayangi sahabat sekalian.
namun mungkin kerana aku tidak pandai memberitahu kalian..
tidak pandai memujuk hati kalian yang pernah terluka dengan aku.
namun dijauh sudut hati ini, tersimpan satu rasa yang kalian sendiri tidak mengerti kecuali diri ini.
maaf atas segala salah silap aku sepanjang mengenali mu sahabat
anda semua sahabat sejati aku dunia akhirat jannah insya allah.

No comments:

Post a Comment

lots of love